Porady odnośnie suplementacji

Dodane: 03-02-2016 07:31
Porady odnośnie suplementacji Jednym z bardziej polecanych rodzajów suplementów jest białko serwatkowe. Produkty z tym białkiem można nabyć np. w białko serwatkowe sklep.

Napoje i słodkości po treningu

Czy trening na siłowni albo odchudzający musi wiązać się całkowitą rezygnacją ze słodyczy i słodzonych napojów? Niestety tak, a przynajmniej w bardzo dużym stopniu.

Na pewno nie można spożywać łakoci bezpośrednio po treningu, co może na początku wydawać się dobrym pomysłem. Jednak co dzieje się kiedy zjemy coś słodkiego: przede wszystkim na początku faktycznie poczujemy się lepiej, będziemy mieli więcej energii i siły. Po czasie jednak ogarnie nas senność i jeszcze większe zmęczenie z powodu skoku insuliny.

Słodkości nie uzupełnią też tego co straciliśmy w czasie treningu, a już na pewno nie uzupełnią braków białek i minerałów, których tak bardzo potrzebujemy. Zwłaszcza po intensywnym trenowaniu.


Aerobik dla kobiet w ciąży?

Low impact aerobik ? ćwiczenia, w których bierze udział duża grupa mięśni i w których przynajmniej jedna noga ma cały czas kontakt z podłogą. Są to ćwiczenia o stosunkowo małej intensywności. Tego rodzaju ćwiczenia powstały ze względu na mniejsze ryzyko kontuzji w porównaniu z metodą Hi impact. Ćwiczenia są raczej proste, dostosowane do osób początkujących. Opierają się na tak zwanej pozycji bazowej ciała, czyli lekko ugiętych kolanach i ramionach, wysuniętej do przodu miednicy oraz napiętych mięśniach pośladków i brzucha. Zapobiega to nadmiernemu obciążeniu stawów. Low impact to ćwiczenia idealne dla osób starszych, ociężałych czy nawet kobiet w ciąży.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aerobik


Napoje izotoniczne

Izotoniki w sklepach kuszą intensywnymi kolorami, wysportowanymi sylwetkami na etykietach i rzeko dobrym działaniem na nasze ciało. Niestety znaczna większość to przesłodzone napoje o zawartości kilku minerałów i soli.

Zamiast sklepowych napojów tego typu warto przyrządzić je sobie samemu- w domowym zaciszu. Składniki i końcowy smak można dostosować do własnych preferencji. Ja polecam izotonik z miodem, cytryną, imbirem i oczywiście solą morską. Świetnie nawodni nasz organizm i uzupełni sporo potrzebnych soli mineralnych. Można też użyć wysoko mineralizowanej wody, co tylko poprawi skład naszego napoju.



© 2019 http://ziolaszwedzkie.wroclaw.pl/